RabiaKose Avciii ben Maltepe Ersoy Hastanesi’nde Suna hanıma gidiyorum doğum ücreti 4bin olmuş muayene ücreti 135₺ doktorumdan çok memnunum tavsiye ederim 👍🙂
Bedriye12 Avciii ben Sultanbeyli özel saygı hastanesine gidiyorum 3 bin lira sanırım sezeryan normal 2700
-momymomy3 Avciii Çamlıca Erdem hastanesi normal yanlış hatırlamıyorsam 1600 demişlerdi zorunlu sezeryan 2000 ben zorunlu sezeryan olucam
Avciii RabiaKose teşekkür ederim peki sezeryan mı ? Çünkü benim hiper tansiyon var normal doğum yasak
zynpada RabiaKose RabiaKose hadtanenin temizliğinden genel olarak memnun musunuz peki? Yeni doğan yoğun bakım ünitesi var mı? Bilginiz var mı acaba
Bedriye12 Avciii benim hamileliğim çok yeni 5 haftalık henüz iki kere kontrole gittim kendim emin olmadığım İçin sizi yanlış yönlendirmek istemem ama şuanlık kötü bi izlenim yok
Avciii -momymomy3 uygunmuş ya karar verip şimdiden gitmem gerekiyor doğuma 1ay kala fln gitsem alırlar mı acbaa