Tugcer12 bende Amasya’dan geliyorum burada klinikte 400 ödüyordum ama çok memnundum. Doktor o kadar iyi ilgileniyor ve o kadar güler yuzluyduki ama fiyat yüksek diye eşimde işi gereği hergun tokat,turhal gidip geliyor. Bende o yüzden m.nalbanta gitmeye karar verdim ve devam ediyoruz bakalım. Ama evet çok konuşmuyor açıklama yapmıyor.