hayathayal resmen beni anlatmışsın. Orada sıra beklerken tansiyonum çıkıyor terliyorum ateş basıyor oturamıyorum🤣 saçma sapan şeyler düşünüyorum sonra doktorun asistanı beni yanına çağırıyor tansiyon tavan leğenle su dökmüş gibiyim doktor yine mi streslisin sen diyor🤣 yat aşağı bakalım çocuğa diyince bende hiç bişey kalmıyor kocaman ekranda yavrum bıngıl bıngıl 🤣 akşama kadar yat bakacağım dese yatarım valla o an dünyanın en güzel anı şükürler olsun bu duygu yaşattın yüce Rabbim e herkese de versin inşallah🤲🤲