Jule süresini ve aralıkları edebiliyorsanız takip edin hatta mümkünse acile gidin haftanız erken çünkü Allah korusun. Doktorla görüştünüz mü çekinmeden sorabilirsiniz numarası varsa bunlar önemli şeyler dikkate alın mutlaka. İshal de doğum belirtisi olabiliyor sancı da varsa bilemedim korkutmak istemem…