Milenka Merhaba arkadaşlar; Doguramayanlardan biri olarak bu gece 40+6 olmuş oluyorum. Gece dörtte yatisim var.Suni sancı ile doğumum başlatılacak.(doktorum 8.30 gibi geliyor ben gelene kadar sanciyi almaya baslaya dedi). Velhasıl kelam onemli olan nokta şu ki yanımda annem olacaktı.Kardesim korona olmuş.Annemde temaslı olduğu için karantinaya girdi. Aynı şekilde kaynananamin babası vefat etti.Oda koronadan.Ve cenaze islemleri sırasında hasta olmuş . Eşimle kaldık baş başa 🙈 Dualarınızı bekliyorum.Hem doğumum için hemde doğum sonrası süreç için 🤗 Bu korona evlenirken de bana engel çıkarmıştı.Dugune 15 gün kala ortaya çıkmıştı. Şimdi de aynısıni doğum zamanı yapıyor. 🙄 Annem içinde üzgünüm çok hevesliydi.Yanimda olmayı çok istiyordu ama nasip olmadı. İşte biz plan yapiyoruz ama hayat o şekilde işlemiyor ne yazık ki. Neyse çok uzattım inşallah dogumum güzel geçer 🤗 Minik kızıma kavusayim sonra gelip size serüveni anlatırım 🤗🥰💗 ( Bu arada heyecanlıyım ama korkmuyorum 😂🙈)
Mrv1007 Milenka her şey çok güzel olur inşallah canım benim🌸 Dilerim evlenirken, doğum sırasında yaşadıgın bu aksilikler bundan sonra hiç uğramaz hayatına, musmutlu bir hayatınız olur bebişinizle 💜 dualarım sizinle 💜
Milenka Mrv1007 çok teşekkür ederim Allah razı olsun amin inşallah 🤗❤️ Bu güzel dileklerin daha fazlası sizede hayatınızda uğrasin 🤗
Kevserr42 40 +5 de suni sancı ile dogum yapan biri olarak Rabbım sag salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah bize de haber verirseniz dogum yapınca sevıncınıze ortak olmuş oluruz🥰🙈
Milenka Kevserr42 Ya ne güzel darısı başıma 🤗teşekkür ederim Dogurayim hemen dogum hikaye postu paylaşacağım 🤗🥰
herhangibirkullanici Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah bir avazda kurtulmayı nasip etsin canım💓 Hikayeni bekliyorum inşallah kolay, sancısız, ağrısız, yırtıksız, dikişsiz bir doğum olur🥰