Yagmurbaran 18 haftalıgım ödem olmuşum fikri olan varmi yardımci olsaniz birde fazla kilo artışım var nasıl dengeleyebilir.
handenur__ Yagmurbaran Dengeli beslen kuzum ara öğünlerde meyve yemeye tercih et kuru yemiş maden suyu mutlaka tüket hergun
Afracim Yagmurbaran canım bende de ödem vardı tuzu nerdeyse tamamen kestim bide 3 litre su içtim sürekli yürüyüş yaptım günde 45 dakka kadar ayaklarımda ödem hissettiğimde yukarıya diktim biraz dinlendim. Hala devam ediyorum yapmaya
Pinar17 Yagmurbaran tuzlu tüketmeyin, bir süre hamur işi, pirinç tüketmeyin. Bol bol su ve yürüyüş yapın umarım geçer. Geçmezse diyetisyen desteğiyle devam edin isterseniz. Çünkü haftaniz daha erken son haftalar ödem daha çok oluyor
Yagmurbaran Afracim tm yapacam bende ama tansiyonum duşuk oldugu icin tuz yiyirdum bu seferde ödem.olunca iş işten çikti