Elifvolkan2202 30+4 haftalık kız bebiş bekliyorum🥰 Bu aralar bebek büyüdüğünden mıdır nedir kaburgalarım batmaya başladı ve kalbim sıkışıyor arada zor nefes alıyorum sıcaklar da cabası🤷♀️ Benim durumumda olan var mı? Bu yaşadıkalrım normal mi?
Selinn773 Elifvolkan2202 Normal canım ilerleyen haftalarda otursan oturulmuyo yatsan yatılmıyo her kemiğin batıyor üstüne bebek ayak hareketlerinin acısı da cabası 😅 37 deyiz doğursam artık diye gün sayıyorum
Elifvolkan2202 Hahahh12 karnım balon gibi her an patlayacakmış gibi hissediyorum o kadar gergin yani belim de çok fena ne yapsam rahat edemiyorum
Elifvolkan2202 Selinn773 iyi bari tek bem değilmişim iyice stres oldum ister istemez erken doğum falan göre göre 🥺