Toprak0805 Kızlar 39+4 haftalık hamileyim hafif adet sancısı gibi sancı var ve sabahtır afedersiniz ama yeşil balgam tarzı akıntım var bu durumu yaşayan var mı
MinikMucizem23 Toprak0805 akıntım beyaz ama adet sancısı gibi ağrılarım var benimde 38+2 yim arada sanki kasıklarımda hissediyorum hareket ettikçe ağrıyor gibi oluyor 🤷🏻♀️
shinemuu Toprak0805 MinikMucizem23 37+4 teyim. Benimde dünden beri bebek bir tarafa toplanıyor sertleşiyor karnım. Adet ağrısı gibi ağrım var kasıklarımda. Şeffaf akıntı var. Ben geliyorum mu diyor. Yalancı sancı mı çözemedim.🤷🏻♀️ Yarın doktor kontrolüm var zaten bakalım ne diyecek.