Ilkayy tabiki yiyecek ekmeği varsa yiyor her türlü ama bizim kalbimiz herhalde mutmain olmuyor. Çevredekileri çok takan biri değilim ama hani gereksiz bir kuruntu mu yapıyorum diyordum yok 24 haftaya kadar varmış doktorum neye dayanarak düşük tehdidi var dedi onu da bilmiyorum kese yerleşimim güzeldi kanama vesairem olmadı ama tehdidin var dedi