beyzazengiiin Sultann1603 10 parça olarak instagramdan ( sevimli.koleksiyon ) hatice hanıma yaptırdım 190 tlye çok da güzel geldi kumaşları çok iyiydi memnun kaldım bakın isterseniz
MercimekveAnnesi16 Sultann1603 indirim falan varsa olabilir canım ama takımdan takıma da fark eder şimdi hepsi aynı değil sonuçta
balpetegim_35 Sultann1603 asafindükkanı instagramdan yaptırdım . 10lu takım , bide emzik zinciri 265e yaptırdım . Çok güzel .
sumlifee Sultann1603 aslında evet biraz pahalı gelmişti bana da ama diğer sitelerle karşılaştırınca nakışı daha fazla ve modeli daha güzeldi o yüzden ında karar kıldık, ben kapı susuyle ayrı bir yastık daha düşlerim heralde ☺️
Haticecakirr gmz55 kapıda kargo ücreti 15 havale EFT 11 tlydi ben gözümle görmek istediğim için teslim almadan önce kapıda ödemeli istedim 75 e gelmiş oldu