Nurssss Doğumdan beri rahatca lavaboya çıkamadım gaz kabızlık tıkanık gibi hissediyorum 10 gün olucak doğum yapalı ne zaman düzelir ne yapmalıyım😬
MerveAkbs Nurssss sık sık yürüyüş yap evin içinde dolaş, sıvı beslenmeye bol bol su içmeye dikkat et. Hoşaf ye hatta birinden yapmasını rica et. 💐Kendini de çok zorlama. 🥰
Asyadilan1 Nurssss kayısı kompostu ya da kayısı içeren her şeyi tüketin.. Çorba ve bol su. (ekmek katı gıdalar tüketmeyin)
Ask_hosmus Nurssss sen yürüdükçe iç organların sıkışan organların rahmin düzelicek canım sıkışıktı 9 ay boyunca iç organların ondan ötürü
Mrvtkn Ben 4 gün hiç çıkamadım 3-4 bardak kayısı hoşafı içtim posasınıda yedim gecesi çıktım kesinlikle dene
Minigimyolda Nurssss çok kötü iseniz kesinlikle lavman yaptırın ben hastanedeyken gaz çıkaramadım lavman yaptılar inanın ağrılarım bile azaldı