Cerenasr1 Grip oldum ateşimde var ona geçmemesi için napabilirim bebeğime bişey olurmu çok korkuyorum
momtobe8 Cerenasr1 emzirmeye devam edin. Maske kullanın. Sütten bulaşmaz grip, aksine vucudunuzdaki antikorlar bebeğe geçer, bebeği korur. Ama öpmeyin koklamayın. Ve maske mutlaka kullanın eözirirken ki ağzınızdan bırnunuzdan hava çocuğa geçmesin.
Omerhatice Cerenasr1 anne sütü korur Allahn izniyle canm merak etme Emzirirken nefesini ona vermemeye çalış başka çaren yok illaki kucağına alıp emziriceksin 🤷♀️