Zeliiiss Doğuramıyorum a kizlarrrrr😂 gelmiyoo napcam nasıl getircem😂 yokmu doğuran falan hikayesini atsın da enerji toplayalım iştaha gelelim belki canımız ceker doğururuz 😂😂
Bbcln2913 Zeliiiss benim gün içinde ara ara sancım geliyor bakalım hastaneye gidince de çıkar inşallah yatış verirler
Nazli34 Zeliiiss 39+6 🙈 yarın artık sezeryan isticem gün geçtikçe normal doğumdan korkmaya başladım🤷♀️
Umbilik Geçende bir yerde hamilelerin %50’sinin 40. haftadan sonra doğum yaptığını okudum. Anında 39. haftada doğum ümidim bitti. :/
Zeliiiss Umbilik Ay bende iki gündür araştırıyorum 40 hafta sonrasında doğum yapanların oranını falan baya taktım kafaya çünkü 😂bide benden sonra hamile kalıp hemen doğuranlara gıcık oluyorum 😂
Bebegimgeliyo yigitegenin_annesi eşim yok yanımda ben memlekete geldim doğum için artık gelse de eşimde gelse yalnızlık çok zor
Zeliiiss Nazli34 Dün acile gittim yanımda acilde biri maşallah 5 dk da doğurdu sadece 5 dk bağırdı kadın onun dışında bağırmadi görünce daha çok istedim
birtanesi Nazli34 normal olduğu müddetçe sezeryana almıyorlr. Yani benim iki doğumumda doktorlar kabul etmedi 🌺🤲
Umbilik Zeliiiss Ben de gıcık olurdum haklısınız. Yarın 37. haftam doluyor ben 2 hafta daha beklemeye razıyım kim doğurursa doğursun. 😄
Osnatrnds Zeliiiss ilk heyecandandır canım sen uykunun tadını çıkar sonra doğunca burda bana yazarsın haklıymışsın diye😜