minikoglumm 2 saatti geçmiştir aşırı yoğun kasılma sık sık oluyo vajina baskısı sancısı ve aynı şekilde makatimda da oluyor. Açılmam bir parmak kadar vardı dünden beride nişanım geliyor zaten. Acele edip heycan yapmama gerek var mı
teletabi minikoglumm sancı sıklığınız önemli. 10 dk da bir düzenliyse ve dinlenince geçmiyorsa eğer doktora gidin hemen. Su önemli değil. Benim suyum gelmemişti doğumda patlattılar mesela
BamBi minikoglumm bence gitmelisin. Benim ikinci hamileöigomde bir anda siddetli gelmisdi sancilar ve zor yetismisdim trafikte vardi. Acilma baya olduydi
minikoglumm Mgtl suyum gelmiyor en fazla 5 10 dk arası çok kötü bir durum alıyor vajinam nasıl tarif edeyim bilmiyorum makatimada bıçak giriyor sanki
minikoglumm zk92 Ya daha dün sabah ordaydım açılmam hala ilerlememişti 1 cmdi kapalı rahim ağzı diye geciyo bu yüzden Çarşamba günü suni ile baslatacaklardı
zk92 minikoglumm anladım, sağlıkla bir avazda kucağınıza alın inşallah. Benimde 2 gün önce nişanım geldi sancı yok, açılma yok 🤦🏻♀️
PelinAtes minikoglumm canım Allah yardımcın olsun hurma felan yesen daha rahatlarsın diye düşünüyorum
minikoglumm teletabi dinlesem bile hemen yine geliyo çok az dinlenme sürem oluyo mesela şuan bitti bakalım diğeri kaç dk sonra baslicak
minikoglumm zk92 çünkü rahim ağzını kapatan şey nişan. Ben her gittigimde kapalı diyolar ama kendi doktorum 1 parmak dediği için ordan biliyorum var ama kapalı sayiyolar işte illede 4 lere gelcek açıklık
teletabi minikoglumm doğum tamamen kapalı kutu insan ne zaman ne olacağını bilmiyor ama bekliyor işte😂sağlıkla kavuşun