Merhabalar,
Yaklaşık 4-5 gün önce ani bir kanama yaşadım.Bir anda idrar yapar gibi kan geldi sonra birikmiş adet kanaması gibi kan toplanması düştü ve kanama azaldı.Yaklaşık bir ay öncede aynı şekilde kanama yaşadım.Doktora gittiğimde kese etrafında herhangi bir kanama alanı ve bebekte bir sorun görünmüyor. İlk kanamamdan bu yana progesteron kullanıyorum.Doktorum çatı muayenesi yapmadı.Birdaha aynı durum olursa alttan bakarız dedi.Bu zamana kadar herhangi bir idrar tahlili de talep etmedi.Aynı durumu yaşayan var mı acaba? Başka bir doktora gitsem mi çok kararsızım:(