muzicemsu ben evde durmaya alışkın değilim ama 2 temmuzdan beri evdeyim cidden çok sıkılıyorum. Sabah uyandığımda kahvaltı pilates zumba nefes egzersizleri yapıp biraz dinlenip kitap okuyorum ya da punch nakışı yapıyorum. Arada film izliyorum Eşimin gelme saatine yakın yemek yapıyorum. Çevremde hiç arkadaşım yok. Annemlere de çok sıcak olduğu için gidemiyorum. Böyle geçiyor günler