Annesiiii65 Bol bol su öncelikle benim 2-3 gün kadar eklem ağrım , baş ağrısı falan oldu terleme, üşüme öyle grip gibi sonra hepsi gitti geçen hafta pazartesi günü birden koku ve tat gitti 3-4 gündür geri gelmiş doktoruma geçen çarşamba yazdım test yapmadım babamda çıktı pozitif diye sadece koku ve tat yok dedim oda önlem amaçlı c vitamini, d vitamini ve Coraspin verdi bana bol bol su iç dedi öylede yaptım meyve yedim , yemeğimi eksik etmedim kendimi salmadım sürekli yatmadım dinlendim bol bol da su içtim çok şükür iyiyim test yapmadım baya gün geçirdim eve çarşamba kontrole gideceğim rabbim sana şifa versin sende bebeğini takip et inşallah hafif atlatırsın