3 gündür kadın doğum kliniğinde yatıyorum doktorlar hemşireler çok ilgili odalar tertemiz 29 haftalık gebeyim sancım olduğundan yatışa aldılar şimdi iyiyim çok şükür ..
burada doğum yapan var mı onu merak ettim varsa paylaşır mısınız doğum için memnun kaldınız mı nasıl geçti