10+3ten selam 🥰 kusmalı bir süreç ve hiçbir şey yiyemiyorum, suyu özellikle zar zor içiyorum. İki gündür prilam kullanıyorum biraz iyi geldi diyebilirim. Çok halsizim kolumu kaldıracak halim yok kısacası yıkılmadım ama ayakta da değilim 😂😂😂 her halimize şükürler olsun Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin hepimize ❤️🤲🏽