Findix Bu haftada karnı çıkan var mı bende minik bi göbek oldu normal mi çıkması şimdiden keşke fotoğraf atılabilse de göstersem 🤗
Dugus1996 Findix benim de hala cikmadi göbeğim falan daha da kilo verdim hamile olduguma kendim bile inanmak istemiyorum
Ezgi14 Findix ic karniniza bagli darsa cikabilir :) benim 12. Haftada gobek mi bebek mi diye dusundurten bi gobegim vardi 😬😬 simdi 14. Hafta sanirim artik bebek. Ama benm ic karnim dar eminim 2 3 haftaya catir catir catlayacagim 😥
Bustagur Findix ya benim de çıktı ama galiba göbek o 😅 çünkü içime çekince gidiyor. Bebek olsa gitmez diye düşünüyorum 😬
Ezgi14 Glmgkcmm Dugus1996 5 kilo vermistim ilk baslarda bulantilardan. Hala kilo almadim. Karnim cikmayacak sanıyordum ama cikiyo :) bulantilarim da devam 14. Hafta 😵
Glmgkcmm Bende 11im hala ayni kilodayim mide bulantilrim azaldi sizde durumlar nasıl ama kendi gobegim vardi zaten büyüdü biraz gibi 😂
Findix Glmgkcmm Benim mide bulantim olmadı 3 kilo aldım bu haftaya kadar 😊 belkide oyuzden çıkmıştır ama hamile olduğum belli olacak kadar var görenler ayy minicik belli oluyor artık diyorlar
Findix Ezgi14 ayy benimkide dar galiba şimdiden çıktığına göre annemde hiç çatlak olmamış ama benim daha bekarliktan belimin yanında kalcamda hafif hafif çatlaklar vardı galiba vücudum müsait catlamaya😖
hayathayal Benim şimdiden koca bir göbeğim var🤣🤣 12+1 suan. Arkadaslar sasiriyor ne ara buyudu diye 🤔 bende anlamadim. Simsiden hamile tişörtlerini giymeye basladim. Digerleriyle bunalıyorum daraliyorum size de oyle oluyor mu.
Glmgkcmm Kilo almadim daha şükür ama benide pantolon filan daraltıyor giyemiyorum benimde vucut catlamya musait
Cansuu33 Ben 8 haftaligim ayva gobegim var yemek yiyemedigim halde tişörtler sudyenler hiçbiri olmuyor şistim çok daraliyorum sizce'de erken değil mi daha ilerde ne olur benim halim. :)))
Findix Pantolon benide aynı yapıyor geçen gün kot giymiştim karnıma kramplar girmeye başladı sanırım çok sıktı rahatsız ediyor artık sonra korktum artık elbise giyiyorum