Bebegimibeklerken__ Canım benim 11. Haftada ve 14. Haftada çok yogun kanamam oldu rabbime şükür ki yavrum da bende iyiyim tabi 17. Haftadayim daha ne olacagi belli olmaz Rabbim esirgesin. Ama demek istedigim benimki bu kadar cokken bi şey olmadi bence 1 3 damladan da bir sey olmaz sen yine de doktora git istersen