Evde kaynim korona olmustu ve sorumsuzca evin icinde dolasip heryere dokunup duruyordu iki gundur evi çamaşır suyuyla temizledik ama engel olamadik bulasmasina suan basim agriyor ve karantinada oldugumuz icin hastaneye gidip test yapamiyorum gorevlilerde eve gelip yapmiyorlar isin en kotu yanıda troid hastasiyim surekli kontrollerim var ve ilac kullaniyorum birkac gunluk ilacim kaldi ve ilacimin bitmesi cok kotu olucak hastaneye gidemiycem napicagimi bilmiyorum