Detaylı ultrasonda doktor rahmin kısa erken doğum olabilir demişti daha sonra başka doktora gittim hayır kısa değil normal dedi.1 hafta sonra hafif hafif kahverengi leke geldi bugünde kan geldi. Aranızda bu durumu yaşayan oldu mu.doktoruma yazdım sabah gel dedi ama korkuyorum acile mi gitsem.