merhaba.31 haftalık gebeyim.bebegim gunduzleri kıpır kıpır.ancak ne zaman yatsam hareketleri duruyor.geceleri ozellikle hic hissetmiyorum. kalkip oturup bekleyince 5 dakika sonra tekrar basliyor.sizce yattigimda neden hareket etmiyor olabilir?10 gun once kontrolumde nst de hersey iyidi