Ben yaptım korkacak hiçbirşey yok 38+6 da suyum geldi sonra sağlıklı bir şekilde epiduralle kesisiz doğum yaptım. 3300 dü çok şükür gönlünüzü ferah tutun siz. Şimdi 2. Bebeğimi bekliyorum 29. Haftadayız kolestaz olmadı bu sefer en azından şimdilik :)