Sirinsema Arkadaslar doğumum carsamba günü ve ben bugünden baslayayım az az yapayım kendimi yormadan dediğim doğuma hazrlık ev temizliğini dayanamayıp komple bugün yaptım çok çok ağrım varr benim gibiler var mı 🙃
Halis-1 Sirinsema suan sanki benim durumumu anlatmissin😂 benidme aali gunu dogumum var ve ben suan yeni oturdum koltuga . Bel ve kalca agrim oldugu halde temizlige giristim suan yatislardayim😄
Gul-42 Sirinsema bende her seferınde yayacamm dıorum duramıorum hepsını aynı gun yapıorum sonra belım kopuyor😂
Vaveyla23 Sirinsema bi çarşamba gidecektim doğuma bende pazartesi bütün temizliği yaptım o gece gittim doğuma aman dikkat 😅
Esma3350 Sirinsema dayanamadım temizlik yaptım ve 3 gün hastanede kaldım erken doğum riskim var şimdi hiç kalkamıyorum yatıyorum 34+2 günlüğüz. Dikkat edin
Arenn bende gecen hafta yapmistim ayni birgunde herseyi kalcam bacagim belim sirtim koptuu cuma gunu sezeryanim carsamba persembe gene yapicamm doguma suruklenerek gitmeyi dusunuyorum 🤣🤣🤣
Sirinsema Arenn aman en azndan 1 gün önce dinlen hiç bişey yapma korktuğum olmadı bu gece gelmedi bebek 😁 günümüzde olacağız demekki
Sirinsema zeynepemiromer zeynepemiromer evet canım 2. Hamileliğim olduğu için planlı sezeryan olacak Çarşamba sabah alacaklar inşallah
zeynepemiromer Sirinsema hayırlısı inşallah sağlıkla gelsin minisin kaçıncı hafta da almış olacaklar birde kilosuna göre mi karar veriyolar sezeryan da kaçta alacaklarına acaba ? (ilk gebeligim merak ediyorum ondan soruyorum canım)
Sirinsema zeynepemiromer zeynepemiromer canım 38+4 olacak o gün alacaklar kilosunu en don 36 haftada kontrolde 3 kilo olduğunu söylemişti dr um ama kilodan karar vermiyolar genelde nrmal beklenen doğum tarihi varya adet tarihimize göre belirlenen ondan 10 gün önce olur diyolar benimkide öyle olacak
zeynepemiromer Sirinsema hayırla kucağına alırsın canım inşallah kilosu maşallah çok iyi ben daha 32 haftamdayim önümüzde ki hafta falan gitmeyi düşünüyorum kilosunu merak ediyorum birde doğum şekli nasil olur normal istiyordum ama bebis dönmüş mu bilmiyorum
Elif_Eda Sirinsema Kız tek başına bir snda niye yaptın..Bende temizlik hastasıyım ama zorda olsa dayandım eşim sağolsun yaptı etti ben sadcee ufak tefek şeyleri ben yaptım 🙂 çok ağrın olursa doktora git yani nolur nolmax
Sirinsema Elif_Eda dayanamıyorum 😇 yok yok iyiyiz bgün kasılmalarım var ama dinleniyorum 1 günümüz kaldı zaten sıkıyorum dişimi 🤣