Mavis67 Merhaba güzel anneler. 36. Hafta dayım 1 haftadır coviddim. Bugün kusma ve aşırı öksürük şikayetiyle acile geldim. Doktor bekletmemize gerek yok doğuma alalım gelişimi yeterli dedi. Mecbur sezeryan olacak. Aranızda covid li doğum yapan var mı. Doğumdan sonra emzirmek için bebeği yanıma alayım mı sizce? Kararı bana bıraktılar kafam çok karıştı. Hem emzirmek istiyorum hemde bebeğe bişey geçer diye korkuyorum 🙄😔😔😔
Krtalzyn Mavis67 bi sorunun yoksa bence bekle covid geçsin 36 erken doktor söylemiş ama ben olsam doğurmazdım sorun yoksa.. doğsa bile hasta olur diye yanıma almazdım herlade bence bekleyin geçsin ozmn doğurun yanınızda olsun bebeğiniz
mucizem09_ Mavis67 canim valla eltim bebisi 2 aylikkem covid oldu emzirdigi icin yaninda durdu emzirmeye devam etti sadefe haplari kullanamassiniz cok dikkat ederseniz birsey olmaz ama yinede enviyisini siz bilirsiniz
Sans Mavis67 canım çok geçmiş olsun 35. Haftam da bende kovid oldum ve uzun süre anlamadım kovid olduğumu aşırı kustum yani günde bir kez kesin kustum ve ishal iim de vardı. Ama sonradan azaldı bazen artı ama ben parol bile çok nadir aldım almamaya çalıştım eğer bebekte sıkıntı yoksa bekle derim ben doktoruma dedim sadace kan sulandırıcı iğne verdi. Bida bir sor bekle derim çocuk sağlıklı ise tabi şuan 38 haftama gircem yarın inşallah bekliyorum kovid sonrası kontrole gttim bi sıkıntıda yoktu çok şükür. Karar senin Allah şifanı versn inşaallah
Melihaakcay Özel hastaneye mi gidiyorsunuz.bende covitliyim ama gittiğim hastane covitli hasta kabul etmiyormuş bi arkadaşım yaptı onun hastanesi kabul ediyormuş bebeğinide emzirebildi hatta 2 günde eve çıktılar
Mavis67 Araştırma hastanesindeyim. Doktor alttan muayane etti Nst ye bağladı sancım varmış. Zaten iki gündür aşırı bel ağrım, akıntım ve adet sancısı gibi sancım vardı. 2 cm de açıklık varmış ama suyum falan gelmemişti.
bebegimizibekliyoruz1 Mavis67 canim bence kendi doktorun varsa onunla konuş ilk bi çünkü daha 36 haftalık anne karnında 1 gün bile çok önemli sıkıntılı bi durum yoksa bekleyebilirsiniz en azından siz daha iyi olursunuz