Arkadaşlar ben vajinismus Hastalığıyla mücadele ettim çok şükür yendim .Ve hemen bebeğim oldu.Şimdi yedi aylık hamileyim fakat hamilelik sürecinde ilişki pek sık olmadığı için ara ara kasılmalarım devam ediyor çok kolay ilişkiye girebildiğim söylenemez.Şimdi çatı muayenesi olabilir miyim bilmiyorum ya da normal doğra bilir miyim benim gibi vajinismus hastası olupta normal doğum yapan anneler var mı ya da vajinismus yaşayıp o çatı muayenesini rahat bir şekilde geçiren var mı ne önerirsiniz