Öncelikle çok geçmiş olsun sakin üzülme psikolojik olarak kendini yıpratma yetersiz bile hissetme bu senin elinde olan birsey değil birçok yöntem karışım var emzirmeye de devam et bakarsın gelir süt yapıcı malt içecekleri var onları dene çaylar vesaire bu arada uygun gördüğün bebegin seveceği kilo da aldıran bir mama bul ve düzenli ver beslenmek zorunda sonuçta Allah yardımcın olsun insaallah grlir