Kızlar ben 23 gün önce doğum yaptım sezeryanla 37 haftalık doğdu 2800 dogdu doğumdan sonra az bişey sütüm vardı bebeğim emmiyordu sağıp veriyordum her neyse kovid oldum ilaç kullandım için 10 gün emziremedim doktor sağ at çöpe yoksa geri gider sütün dedi ama çok kötüydüm o zamanlar sağmadım şimdi emzirmeye başladım ama sütüm geri vurdu damla süt gelmiyor boş emziriyorum getirir diye canım çok yanıyor ama gine süt yok mama veriyorum mecbur oda yaramiyor gibi geliyor bana görüntüsü hep aynı pskolojim bozuldu bu konuda ne yapıcam sütten kesildi çocuk daha 1aylik olmadan mama sağlıksız mi akıl verin lütfen