Merhaba kızlar. Bilenleriniz lütfen yaza bilir mi bu doğru mu yapıla bilinir mi? 36 haftalık gebeyim ve aşırı ağrım vardı sancım da vardı doktora gittim kendi doktorum olmadı için başka bir doktor muayene etti ve ben ona etmeden önce benim sezeryan olacağımı söyledim bunu söylememe rağmen elinin beş parmağını da içeriye sokarak beni mahvetti o acıya dayanamam bile müzeydi, ben bunu doğru bulamadım doktor zaten hiç dinlemeden agresivce illa da ellimi sokarak bakacağım dedi, sezeryan olacak gebeye bunun yapılmadı doğru mu? Zaten bende 1 sm açılma var dünden bu yana ağrım hiç geçmiyor hatta daha da güçlendi ?