Bestfriendss44 Kizlar 7+4 gunluguz halla devam eden sol karnimin az ust agiriyor ve bulantim cogaldi sizde de oluyormu
Selin12- Bestfriendss44 onlar normal olan bir durum kanamaniz, veya lekelenmeniz yoksa korkmayın yerleşmede normal oluyormus ben 3 tane hastaneye gittim sırf bunun için şuan 13+5 haftalık hamileyim
Minnakkurabiyeveannesi27 Bestfriendss44 🤭🤭bizde 7+4 uz mide bulantıları mız devam ediyor ara ara da kasık ağrıları var bazen batma şeklinde felan oluyor yarın da doktora gidecegiz bakalım kalp atışını duyarız inşallah
Gul4001 Bestfriendss44 7+0 canım bende daha çok yorgunluk ve uyku hali var. Bel ve göğüs ağrısı da oldukça fazla. Mide bulantısı değil de bir yediğimi bir daha yiyemiyorum tiksinme geliyor, midem almıyor. 🙊
Bestfriendss44 Selin12- canim sol ust karin agrisi ve sag sirt agrim var ve cok insllah gecer ya bulanyidan kafami kaldriamiyorum zaten
Minnakkurabiyeveannesi27 Bestfriendss44 aaa maşallah beni de geçen hafta çağırdı doktor ama gitmedim bu hafta gideyim dedim son adet tarihin ne
Bestfriendss44 Minnakkurabiyeveannesi27 16 haziran canim ama ultrasina gore 7+4 benim sat tarihime gore 8+4 doktor 7+4 kabul etti 7+4 olarak devam canim
Minnakkurabiyeveannesi27 Bestfriendss44 benimki de 23 Haziran canım bana gire şimdilik 7+4 ama bakalım ultrason da ne çıkacak
Bestfriendss44 Gul4001 bende de basladi koku ve bulanti agrilarda var bakalim 6 eyluldr kontrol insallah hersey iyidir
Gul4001 Bestfriendss44 Çok normal canım, birkaç haftaya hafifler inşallah. Kalp atışı için gitmediniz mi?
Gul4001 Bestfriendss44 Sorma canım bende bu hafta başladı, hem bulantı hem yediğim şeylerden tiksinme. Sürekli çubuk kraker yiyorum.