Selinsato ben de 14 e yeni girdim.Beyaz leblebi, tuzlu kraker, kuru yemiş tüketmeye çalış.Bide prilam hap var geceleri ben ondan içiyordum ertesi gün bi tık daha iyi oluyorsun.3 gündür bitti hapım almıyım dedim ama alıcam yarın.Aşırı iştahsızım çünkü