AyeCokun simdi biraz uzun olcak ama yazmak istiyorum , hersey allahtan ama bu soylediklerimi belki sanada vesile kilar. Evlendigim gunden itibaren bebek istedik. Bir yil oldu evleneli 22 yasima yeni girdim yani. Esim 25 yasinda. Evlendikten sonra yapiskan gibi olan o akintim ilk aydan itibaren degisti. Boyle krem gibi beyaz bi akinti oldu. Arastirdim enfeksiyin bilmemne yaziodu. Suan hamileyim hala var ama sebebi yok yani enfeksiyin da degilmis. Nyse ben 11 ay hamile kalamadim bu akinti yuzunden kesin ddim cok uzuldum hep. Kac kre doktorlara gittim farkli farkli, bide mantar olmaya basladi kasintidan ôlüyordum her ay. Saglikciyim normalde ben. Kendi kendime diodum kesin spermler mantardan yada enfeksiyindan dolayi rahme dogru gidemio diodum. Nyse testler yapildi esimdede bendede bisy cikmadi hatta hersey mukemmel ddi doktorlar. Sonra 7nci ayimda klomen verdi igneyle beraber kullandim. Ama sonucsuz kaldi. Ben umudumu hepten yitirdim. Sonra baktim bes ay sonra yildonumumuz var bir yil olcak evleneli ama hala bebek yok. Oyle agliyorum ki her dakika. Bide aile apartmanindayiz eltilerimin yeni bebekleri oldu. Benim yok die her dakika gizli gizli agliyorum. Sonra 11nci ayda klomen verdi yine doktor. Ama catlatma ignesine grek yok ddi. Ben bi yandanda hamilelik icin kür felan ariom. Derken ebru destanin hamilelik kürünu duydum gittim aslan pencesi, coban cantasi bide civan percemi otlarindan aldim. Klomeni kullanmaya basladigim gunden itibaren her gun uc ogun bu otlari duzenli sekilde icmeye basladim. Ama zehir gibi tadi var aglaya aglaya dua ederek rabbim nolur bu otlari vesile kil ddim. Nyse uc hafta kullandim bunlari. Tabi yumurtlama gunlerinde her gun iliskiye girdik eziyet gibi olsada. Adete bir hafta kaldi. ara sira kasiklarima agri girio ama otlardan yada klomenden ddim umursamadim. Hic umudum yok cunku yine. Bide iki hafta felan kalmis evlilik yildonumumuze. Adet gunu geldi esime adet oldugumu soylemedim ki umitlenmesin die. Baktim bir gun gecti iki gun gecti yine yok. Ddim uzulsemde bolcak gidim test alim ddim uc tane aldim. İs yerindeyim hemen geldim wc e girdim. Test yaptim bi baktim cift cizgi. Bagira bagira agladim is yerinde allahtan kimse yoktu o anda. Hemen elim ayagim titredi aglaya aglaya esimi aradim o da sehir disindaydi aksam gelcekti eve. Ne oldu ddi agliom die korktu. Dedim test yaptim hamileyim ama nasil agliom. Adam baktim bi anda sustu. Meger o da orda aglio😀 bana ddi sakin bi kelime daha bisy deme cunku kalbimin carpintisindan seni duymuyorum ddi. Nyse iste pazartesi oldu hastaneye gittim kandada hamile ciktim kesin. Simdi 14+1 olduk. Rabbime ne kadar sukretsem az gelir. Sanada nasip etsin insallah. Uzun oldu hakkinida helal et valla