Denizkaya00 Ayselina 32+4 bendede oluyor ya doktora gittim geçen nst ye bağladılar sancı çıkmadı anlamadım
Bebegimi_beklerken563421 Ayselina 32. Haftaya giricem bende bir haftadır ara ara kasıklarımda ağrı oluyor bebek büyüdüğünden olabilir demişti doktorum 😬
yamacin_annesi Ayselina 33+4 üm sanki bende de bazen oluyo vajina da batma kasık ağırdı gibi , internetten baktım normal diyor bu haftalarda
Akrepbebek Denizkaya00 qyni hafta aynı gun 😀 benim de ağrılarım oluyor özellikle geceleri yürüyemiyorum bile kaşık ve vajina ağrısı çok zorluyor . Bide adet olacak misim gibi ağrı var 🙄 galiba hepsi yalancı sancı
Ayselina Bebegimi_beklerken563421 anladım canım ama aynı adet sancısı gibi girip girip çıkıyor anlayamadım haftaya gidecem doktora bakalım ne dicek doktorum🧐
Gamzeoks Sancı nasıl oluyor acaba ya ben de 31 haftalığım oluyo mu olmuyor mu bilmiyorım karın ağrım var mesela bugün
nilnaib tam 33. haftalık bugün bizimde erken doğum riski var ilaçlarla tutabildiğimiz kadar tutmaya çalışıyoruz kıpırdamadan yatıyorum resmen, benimde ara sıra belime sancı giriyo ama normalmiş
yamacin_annesi Ayselina hem öyle bebek baskı yapıyo büyüyo, hemde vücut kendini doğuma hazırlıyor bence yavaş yavaş .. endişe edicek bi durum olduğunu düşünmüyorum çok fazla kendini dinlememek takıntı yapmamak gerek 🥰🌸🌸