Kizlar 38+2 haftalığız. Sancılarım olmuyor. Ama nstde sancı gözüküyor. Bebek kanala girmiş. Hatta 1 haftadır kanalda. Ama ben hiç bir sancı hissetmiyorum. Açılma var mı yok mu onu da bilmiyorum. Ama doktor nstde ki sancıları görünce bu hafta dogurursun dedi. O hafta geçti geçen haftaydı çünkü. Gizli sancı mi oluyor yoksa böyle birsey yaşayan var mı aranızda. Yarin randevum var doktora gidicem yine nstde sancı çıkarsa yatış yaparsa diye düşünüyorum. Ama ben hic birsey hissetmiyorum. Açılma da yok bence. Ne yapmam gerekiyor sancılar artması için.