Ilkayy Kızlar enfeksiyonu sakın basite almayın ben geçen ay. Grip oldum acile gittim bana antibiyotik serum taktı. Evede içmem icin antibiyotik hap verdi ama korkumdan içmedim keşke içseydim aradan 1 ay geçti hiç bir sorun yaşamadım ama geçen hafta yerlerde süründüm kasık ağrısından hemen hastaneye gittim enfeksiyon değeri bi insanın vücudunda 5 olması gerekirken benim 125 ti hemen yatışım yapıldı hastaneye 1 hafta hastanede yattım. Hergün antibiyotik serum verdiler çok şükür indi değer ama erken doğum riskine yol acmış. Ciğer geliştirici iğne vurdular doğum olursa diye. Sol böbreğim genişlemiş enfeksiyondan demek istediğin her ay idral verin kızlar cünkü bazen anlaşılmıyor. Ve mutlaka verdikleri antibiyotikleri kullanın ben kullanmadım ilerledi
Dilekcnkn Ilkayy Çok geçmiş olsun canım rabbim bir daha aynı acıları çektirmesin sana postlarını okuyordum evet bazen hepimiz ihmalkar davranabiliyoruz . Rabbim şifa versin sana sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah
eylusko Ilkayy enfeksiyon benimde rahim uzunluğumu kısaltıp erken doğum riski oluşturdu malesef çok kötü bisey
Ilkayy calikusu_03 teşkkür ederim hayır hiç belirti vermedi arada bir kasıklarım ağrıyordu normal. Ağrı zannediyordum 29 haftalığım
Kezibankarakoc eylusko kaç çıkıyordu enfeksiyon değeriniz , bende de var rahim agzi kısalması acaba enfeksiyondan mi oldu , sürekli idrar yolu enfeksiyonu başlangıcı oluyordu bende , monurol içiyordum, lökosit 1 yazıyordu kâğıtta hep
Halenur-42 Ilkayy katılıyorum kesinlikle ertelenmemeli ben doğum yaptım ve bebeğime geçmiş 1 hafta yoğun bakımda yattı çocuğum