Aleynanin_annesi34 Gaz damlası 2 aylıktan evvel doktor önermiyor lütfen kafanıza göre çocuğa damla vermeyin güzel anne💐Benim de 11 günlük bebeğim aynı sorun vardı.Beslenmenize dikkat edin süt veya yoğurt yemeyin artı bakliyat brokoli lahana falanda kavundan da uzak durun.Sütten bebeğe geçiyor çünkü.Bol su için. Bir de gazını alırken dik pozisyonda başı omzunuzdan bir tık yüksekte ve birazcık kuvvetli vurun sırtına çok hafif değil çünkü öyle gaz çıkmıyor doktorum benimle dalga geçmişti hafif hafif vuruyorum sırtına diye 😅Sevme gazını çıkar çocuk rahatlasın demişti hakikaten işe yaradı.Asiri sert vurmayin tabi bir tik sert sadece.Bir de altini degistirirken pisik kremini sürerken popo deliğine dıştan saat yönünde hafifçe masaj yapın 3 kere çok değil o da direk çıkartıyor gazını.Popo deliğinin dışına pişik kremini bol sürün.Bir de her beslenmeden sonra direk omzunuza alıp bayağı pıt pıt sırtına vurun direkt asla yatırmayın.Hava sıcak ama yine de zıbının üzerine bir penye yelek giydirin bir de çorap mutlaka olsun.Gazlı bebeklerde işe yarıyor.Gazını alırken bir kere geğirince hemen bırakmayın ben bazen 40 dk yı buluyordu gaz alma seansı ayakta gezerek almaya çalışın daha çabuk çıkıyor gazı artı siz de fitleşiyorsunuz😁💕🤷🏻♀️Bir de göbeğine saat yönünde masaj yapın.Tecrübelerim ve başarılı olduğum yöntemler bunlar inşallah sizdede işe yarar.Sağlıklı günler💐