Meless Delta varyantına yakalandım. Allah rızası için bana ve bebeğime dua edin. 33.haftadayım. Ateşim düşmüyor. Bebeği alabilirlermiş. Yaşar dediler ama ben tedirginim. Bu haftalarda bunu yaşayan oldu mu? Bebeği gerçekten alıyorlar mı?
Bttll Meless çok geçmiş olsun canım konu hakkında bilgim yok ama bebegın ıcın cıger gelıstırıcı yapılmadı mı erken den alma durumları varsa
Dilekcnkn Meless Rabbim şifa versin canım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. O konuda pek bir bilgim yok hastahanede mi yatıyorsun şu an ?
Minigim24 Meless geçmiş olsun canım bende yakalandım 4. Günüm yeni gebelik benimkide 6 haftalık daha doktor parol tek kullan dedi çok kötüleşirsen gel tedaviye başlarız ama bebeğin gitmesini göze alacaksın dedi yavas yavas toparlamaya çalışıyorum insallah sap salim atlatırız
Maideee1 Meless canım öncelikle Rabbim şifa versin tez zamanda toparlarsin inşallah ateşin düşmediği için mi bebeği alabilirlermiş?
Dilekcnkn Meless Dikkat et canım kendine ılık bir duş al limonlu çay falan iç onun yanı sıra bol bol su bol bol su iç dinlen meyve falan ye biliyorum halin yoktur ama bir gayret kendine gelirsin belki
Sincapannesi Minigim24 merhaba çok geçmiş olsun. Yakalandığınızı nasıl anladınız hangi belirtileri oldu sizde
2801 Meless evet almaları gerekiyor çünkü siz de nefes darlığı olursa Allah korusun bebeği kaydedebilesiniz almalari en mantıklısı , aşı olmuş muydunuz?
Meless Ysmmmnn salı günü belden aşağı eklem ağrısı vardı bebek sandık nstye girdim. Magnezyum eksikliğindendir belki dedim magnezyum içince hafifledi. Gittim yinede test oldum sonuç negatif. Gece boyu ateşlendim düşüremiyoruz ateşimi hala da öyle… diğer belirtiler aynı grip ve faranjit gibi…
minikmucizemmm65 Meless Rabbim yardımcınız olsun inşallah hicbir şey olmaz ama benim merak ettigim nasıl yakalandiniz çok mu artmış bu delta varyanti😔 bu hastaligi rabbim üzerimizden kaldırsın
Meless minikmucizemmm65 yemin ederim annemden başka hiçbir yere gitmiyordum nerden geçti nasıl bulaştı hiçbir fikrim yok. Delta bu aralar çok artmış çok dikkatli olun
Cansuu1706 Meless merhaba hastanede yatarken bi hastanin bebegi o haftalikken alindi kilosu ne kadar sizinkinin onunki 2300 du kuveze bile alinmadi korkutmayin kendinizi Rabbim omur verdiyse yasar
Minigim24 Sincapannesi merhabalar teşekkür ederim eşim pozitif çıkınca tedbir amaçlı test yapmaya gittim ama hiçbir şeyim yoktu yaklaşık 1 saat sonra bütün belirtileri yaşadım günlerdirde yaşıyorum.Boğaz yanması baş ağrısı göz ağrısı vücut ağrısı çok felaket bir ağrı o zaten dayanılmaz bir şey ateş sıtma soğuk ter hepsini yaşadım yani 5. Günüm öksürük burun akıntısı falan var halsizlik var hala devam ediyor yani
aslininbebegi22 Meless çok geçmiş olsun dualarim sizinle. Doktorunuza bir sorun eğer bebek için sıkıntı yaratmayacaksa kekik otunu kaynatıp için . Sularınıza limon sıkın mutlaka. Bol c vitamini almaya çalışın D vitamini o damlalardan kullanın. Umarım biran önce negatife dönersiniz. Tekrar çok geçmiş olsun.
Annesiiii65 Minigim24 delta varyantı olduğunu kim söyledi bende şuan sizinle aynı sorunları yaşıyorum bana kimse açıklama yapmadı sadece pozitif dediler
Minigim24 Annesiiii65 hayat eve sığar uygulamasında yazıyor hızlı yayılan mutasyonlu virüs diye birde karantina süremiz 20 gün 🤦🏻♀️