Merhaba hanımlar. 13+3 haftalık hamileyim. İlk bebeğmde karnım 18. Haftadan önce büyümemişti dümdüzdü. Görenler hiç hamile olduğumu anlamazdı. Ama 2. Hamileliğimde sanki 5 aylık gibi karnım var. Vede size tuhaf gelebilir ama 2-3 gündür hareketlerini hssedebiliyorum. Daha erken bence. Ama 2. Çocukta sizde böyle misiniz acaba?? Merak ettim