Ben 7. Haftadayım sadece regenesis max kullanıyorum. Sanırım ilk 12 hafta folik asit dışında bir vitamin verilmiyor. Benim b12 vitaminim baya düşüktü aile hekimi vitamin yazmıştı kadın doğum doktoru kullanma demişti. Biraz tedirgin oldum neden kullanma dedi diye ama kadın doğum doktorunun sözünü dinliyorum.