Merhabalar 34+2 den yazıyorum iki gündür yediğim hiç bir şeyi midem öğütmüyor da sanki kaskatı içerde duruyormuş gibi hissediyorum böyle olan var mı varsa ne yapıyorsunuz yani çok yemek de yemiyorum öyle beni rahatsız edecek derecede ama az bişey bile yesem yapışıyor mideme biraz bulantım da var ara sıra bugüne kadar hamileliğim boyunca bir kere bile bulantı yaşayıp kusmadım bu arada 🥺