Zuzuu Merhaba kızlar Bugün 30.haftama girdim bebeğimde bir hafta önden gidiyor sata göre doktorum 32.haftada yani iki hafta sonra nst ye gireceksin dedi..32.haftada mı başlanıyor? Nst ne için yapılıyor?
Deniz2961 Zuzuu senın agrı durumun ve doktora bglı cnm bazı doktorlar 32 baslatyr bazıları 35 ten snra
Merveozcelikcckl Zuzuu benim doktorum 35. Haftadan sonra bakıyor fakat geçen gün kontrolümde kasılmamdan şüphelendi ve nst istedi o zaman 31+5 tim
Kubra_dmrr Agrım ve bebek hareketi çok diye 34. Haftada girmiştim ara ara sancılarım çıkmıştı cuma kontrolüm var herhalde bidaha girerim
Bahar54 30. Haftada rutin olarak nstye bagliyor doktorum normalde 32 den sonra bakilir. Ama iyi ki de erken bakilmis bana cunku aktif sanci cikmisti ve yatisim yapildi hastaneye.
Kubra_dmrr Zuzuu olabilir canım hareketsizlikten dolayı da olabilir her şey yolunda mı diye meyve çikolata vs ye nstye girmeden
Bahar54 Zuzuu daha once de oluyordu ama 30 da siklasti ve rahim agzimi inceltmisti tabi nst de cikinca vajinal usg ile bakilarak incelme oldugu anlasildi. Simdi 31 haftaligim taburcu oldum evde istirahat ediyorum kasilma hissedince hastaneye gidiyoruz.
Zuzuu Bahar54 bu kasılma dediğiniz adet sancısı gibi falan mı nasıl oluyor bazen bendede adet sancısı gibi sızlama oluyor ama geçiyor kasılma bunun gibi bişey mi
Bahar54 Zuzuu yok agri gibi degildi benim sadece karnim tas gibi sertlesip 5 sn sonra gevsiyordu tabi kasilma aninda nefesi filan kesiliyor insanin. Bebek de hareket etmiyor kasilma aninda.
nlgn-gms Benim ilk 34te takmışlardı bu seferki kontrolümde yani 36. Haftada yine bakıldı artık her gidişimde bakılacak zaten