Sysesra 38+3 üm karnımın üstüne yani iki gogsumun tam orta alt kısmına sancı girdi sancı mi ağrı mı anlmiyorum bı anda oldu çok fena ter döktürdü bana doktora gitmeli miyim ne bu anlamadım normalde Çarşamba sezryan olcaktm
Sysesra Zeynep1421 Nerdeyse 15dk dir geçmedi duş aldım smdi hâlâ agriyo gaz sancısı gibi sanki tamda anlamıyorum ki
Zeynep1421 Sysesra doğum sancısı düzenli olarak girip çıkıyor ve her girdiğinde 2-3 dk falan sürüyor, düzensiz ve yarım saat sürüyorsa doğum sancısı değildir o
Sysesra Zeynep1421 Sırf alttan bakarlar diye gitmek istemiyorum hastaneye ama bı korku aldı içimi napsam bilemiyorum
Sysesra Destinaa Yok yok öyle bişe olmadı karnım taş gibi oldu bı ağrı girdi bı anda ter döktüm duş fln aldım çorap yelek giydim azcik fark etti sanki ama tam gecmedi
Sysesra Destinaa Acile gittim nst de sancı ağrı vs cikmadi kan falan aldılar hicbiseyim yokmuş yalnızca ebeye en son türk kahvesi ve soda içtiğimi soyledigimde aaa kahve iyi gelmez o kasmıştır dedi agiran yerin miden dedi karnımin agiran yerini gosterdigimde