Merhaba arkadaşlar,11 ağustos da spinal sezeryanla doğum yaptım. Yaptığımın akşamına sarılık olduğu söylendi,mavi ışık uygulandı.sonrasinda kan uyuşmazlığı var denip yoğun bakıma konuldu. Öylece bekliyoruz. Bu durumu yaşayanlar nasıl atlattınız,ne kadar kaldılar kuvezde?lütfen dua edin hayırlısıyla kızım da eve gelsin.