Seliminannesi Kizlar cuma aksami bebegim dunyaya geldi. Ama ilk 8 saatte sariligi yukseldigi icin arastirmalari gerekiyormus. Mavi ışık aldi bir süre ve suan sariligi iyi durumda yanima verdiler. Onemli bir sey var midir? Yoksa tedbir amacli mi tutuyorlar?
Gis Seliminannesi ilk 24 saatte ortaya cikan sarilik patolojik. Yani en onemli sebebi kan uyusmazligi. Var miydi kan uyusmazliginiz?
Yigitcan Merak etme canm önemli bişey yoktur bnm bebeğimde mavi ışık aldı bnmkide yükselmişti ışık alınca düştü bol bol emzir o kadar çok yükselmez artk bnde çok korkuyodm merak etme zamanla duzeliyo