sabisss 37 haftalık hamileyim sabahtan itibaren halsizlik,hafif ishal ve kusma var doğum belirtisi mi acaba kolumu kaldiramiyorum doktorum izinde yarın iş başı yapacak ne yapmalıyım sancı ağrı falan yok