teletabi Leylaleilaa ne gibi bişey olmasını bekliyorsunuz. Nutella yemek gayet normal gebelik buna engel değil yiyin gitsin🥰 tahin pekmezde güzel oluyor 🙈
elfmoom Leylaleilaa çocuğunuz esmer olur. ay ne olacak :) bebiş hareket eder, severler çikolatayı.. kendinizi kasmayın lütfen siz hasta değil, hamilesiniz. keyfini çıkarın herşeyden az miktarda tüketin.. aşırıya kaçmadıkça hiçbir şey olmaz
Leylaleilaa teletabi Çoğu şeye yasak dediler bu dönem için aburcubur cips kızartma sucuk o yüzden sorma ihtiyacı duydum
Leylaleilaa Umbilik Pakette gıda tüketmemeye çalışıyorum Nutellanın içinde de ne olduğunu bilmediğim için tüketmenin çok sağlıklı olmadığını düşünüyordum hamilelikte şaşırdım
Leylaleilaa Burcu_NFUE İçinde ne var bilmiyoruz çünkü normalde yememek gerekmiyor mu ? ilk hamileliğimde
muallimehanimmom5 Leylaleilaa 😱 kız neden bir şey olsun hamiellikte yoğun radyasyon almadıkça ve çocuğu düşürecek etkide olan yiyeceklerden yoğun sekilde yemedikçe hiçbir şey olmaz. Kararında yemekte tabiki fayda var ama su an zarar verecek bir durum olmamıs sizin açınızdan 🤭
Leylaleilaa muallimehanimmom5 Ne biliyim ilk hamileliğim her şey yasak diyorlar sucuk salam Nutella paketteki şeyler cips kızartma hiçbir şey yememeye çalışıyorum
bebekomm Leylaleilaa sağlıklı olmadığı için diyorsunuz diye düşünüyorum. Sürekli yemediğiniz sürece sorun yok bence.
Burcu_NFUE Leylaleilaa aldığın yediğin patateste organik bu devirde organik ne kaldı ki bahçe yapıyoruz dibine gübre atıyoruz . soluduğun hava bile kirli ona bakacak olursak . bişey olmaz çikolatadan kuzum
iremcannn1907 Bu postlar bizlerle dalga geçmek için mi açılıyor yoksa bazı hamileler gerçekten çok mu tetenekli kızlar?
Leylaleilaa iremcannn1907 Canım benim ben seni bilmiyorum ama ben mümkün mertebe dikkat ediyorum doğal besleniyorum içinde ne olduğunu bilmediğim şeyler yemiyorum bu yüzden sordum dalga geçmek için değil