Deniz1996 Yani şiddetine bak allah göstermesin hani doğum sancısı gibimi genelde ağrıların olabilir belinde ağrır , karnında üşütmüş olabilirsin doktorumda bana dinlenince geçiyorsa normal derdi ama şu an şiddetini bilemeyiz baktın olmuyor kıvrandırıyor seni git acile yoksa yarın doktoruna gidersin