Gul09 35 haftalık gebeyim ama ultrasonda 33 haftalık çıkıyor doktorum yatış verdi çarşamba gününden beri hastanedeyim sadece idrar biriktiriyorum bide ne kadar sıvı aldığımı soruyolar günde 3 4 kez nstye bağlıyorlar bu durumu yaşayan var mı acaba